۱. جهت ارسال پیامک به تمامی شماره‌ها مانند شماره‌های بلک‌لیست، باید از طریق متد اعتبار سنجی (الگو) اقدام کنیم.

۲. متن پیامک را در پنل پیامک تنظیم می‌کنید

۳. ابتدا در بخش کمپین‌ها پلاگین تغییرات مورد نظر را اعمال می‌کنیم.

 

تنظیم کمپین سفارشات رها شده

نکته: الگو را در پنل پیامک تنظیم می‌کنیم و صرفا نام الگو را در بخش الگو وارد می‌کنیم.

 

۴. وارد پنل پیامک شده > منوی اعتبار سنجی > لیست الگو‌های تعریف شده > دکمه افزودن الگوی جدید

یک پترن جدید ایجاد کنید. آن را نام گذاری کنید و مطابق عکس بعد متن پیامک خود را وارد کنید

نکته: ترتیب توکن‌ها را رعایت کنید.

 

۵. پس از  ذخیره الگو، در زمان روزانه کاری پس از چند دقیقه الگوی شما تایید می‌گردد.

۶. پس از تایید الگو، نام الگو را در بخش تنظیمات یادآور ایکس کارت، فیلد الگو وارد کنید.

۷. با توجه به استراتژی تعداد پیامک‌های ارسالی در روز‌های مختلف، از انتخاب نام درست برای الگو‌ها مطمعن شوید تا مشکلی در ارسال منظم پیامک‌ها پیش‌ نیاید.

۸. مثال یک استراتژی ارسال پیامک

  • پیامک اول: ۲۰ دقیقه پس از رها سازی سفارش
  • پیامک دوم: ۲ روز پس از رها سازی سفارش
  • پیامک سوم: ۷ روز پس از رها سازی سفارش
  • پیامک چهارم: ۱۵ روز پس از رها سازی سفاری

۹. شما می‌توانید در بازه‌های کوتاه و یا بلندتر‌ پیامک ارسال کنید.

۱۰. استفاده از کد تخفیف بر روی لینک سبد خرید و یا در متن پیامک، عامل افزایش میزان خوانده شدن پیامک‌ها می‌شود.

ریتنشن مارکتینگ چیست؟

ریتنشن مارکتینگ چیست؟

ریتنشن مارکتینگ یا در زبان فارسی بازاریابی بازگشتی، نوعی استراتژی جهت فعال و حفظ کردن مشتریان بالقوه است.

گاهی نیاز است برخی فایل های php در هاست، در زمان های خاص و به صورت منظم اجرا شوند.برای مثال اگر در نظر دارید یک دستور هر ساعت یا هر روز یا هر ماه و یا هر سال اجرا شود در این حالت باید از کرون جاب استفاده کنید.

آپدیت ورژن ۲.۱۳ ایکس‌کارت ریلیز شد. در این آپدیت چند فیچر جدید، پشتیبانی از قالب فلت‌سام و تغییر جایگاه توکن‌ها اضافه شد. بعد از آپدیت دستورعمل زیر را با دقت تکمیل کنید.

۱. فرم ثبت‌نام را کامل و صحیح تکمیل کنید. در صورت دانلود ایکس کارت از مکان‌های دیگر، به علت تکمیل نشدن پروسه ثبت‌نام و نداشتن API Key و پنل پیامک، امکان استفاده از ایکس کارت برای شما مهیا نیست.