لیمو هاست بهترین هاستینگ وردپرس

لیموهاست، بهترین راهکارهای میزبانی فروشگاه اینترنتی را ارائه می‌کند!

دو سرویس هاست اشتراکی فروشگاهی و سرور نیمه‌اختصاصی فروشگاه اینترنتی، راهکارهایی هستند که لیموهاست برای فروشگاه‌های اینترنتی کوچک تا بزرگ در نظر گرفته است.

سرویس‌های فروشگاهی لیموهاست، مجهز به فناوری‌های پیشرفته هستند و در مقایسه با رقبا، از عملکرد بهتری برخوردارند. برای مثال، در هاست‌های فروشگاهی از CPU های AMD Ryzen 9 استفاده می‌شود که ضامن بهترین عملکرد برای فروشگاه اینترنتی هستند. همچنین، استفاده از حافظه NVME باعث شده تا کاربران تجربۀ متفاوتی از سرعت هاست را احساس کنند.

دربارۀ کانفیگ سرورها هم خیالتان راحت باشد؛ چراکه این شرکت فکر همه‌چیز را برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان کرده است. مثلاً یکی از مشکلات رایج کاربران در استفاده از هاست اشتراکی، cURLها هستند. لیموهاست با تنظیمات دقیق سرور این مشکل را برطرف کرده است.

به علاوه، مقدار max_input_vars در هاست وردپرس لیموهاست، روی 10,000 و در سرور فروشگاهی روی 20,000 تنظیم شده است. این عدد در سرویس‌های مشابه معمولاً بین 2000 تا 5000 است؛ اما در لیموهاست این مقدار را بالاتر برده‌اند تا مشکلی در بارگذاری قالب و صفحات به‌وجود نیاید.

هاست ووکامرس لیموهاست

سرویس میزبانی ووکامرس لیموهاست، یک انتخاب ارزان و باکیفیت برای سایت‌های فروشگاهی است. اگر فروشگاه اینترنتی نوپا دارید و هنوز بازدید روزانه‌تان به عدد بالایی نرسیده، می‌توانید روی این سرویس حساب کنید. این سرویس مناسب ووکامرس پیکربندی شده است؛ هزینه پایین و کیفیت بالایی دارد.

 

کد تخفیف: XCART

 

سرور فروشگاهی لیموهاست

این سرویس نیمه‌اختصاصی، راهکاری بین هاست اشتراکی و سرور اختصاصی است. یعنی در عین حال که منابع بالا و مشترکین بسیار کمی دارد، هزینه آن کمتر از سرور اختصاصی است. در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای کمتر از هزینۀ اجاره سرور اختصاصی، امکاناتی تقریباً در همان حد دریافت می‌کنید.

 

کد تخفیف: XCART

 

مقالات بیشتر